Skip to content
Grzegorz Minior
  • Blog
    • SEO
      • Narzędzia SEO
    • Performance marketing – Google Ads
    • Content Marketing
    • Psychologia marketingu
  • # pytania klientów seo
  • Kontakt
Grzegorz Minior

Strona główna » Blog » Strona 6

Narzędzia SEO

Podgląd i diagnostyka reklam – narzędzie sprawdzające reklamy Google Ads (AdWords)

Posted on 12 listopada 201828 kwietnia 2019

Spis treści Do czego służy podgląd i diagnostyka reklam?Dlaczego lepiej sprawdzać kreacje reklam narzędziem niż w wyszukiwarce1. Nie nabijamy wyświetleń2. Możemy określić lokalizacje, język i […]

Narzędzia SEO

Surfer SEO – wykorzystanie danych w optymalizacji

Posted on 5 listopada 201811 czerwca 2019

Spis treści Jak działa SurferAudyt treści w metodologii data-drivenZagęszczenie słów kluczowychPokrycie tematyczne – redukcja content gapStruktura treściAnaliza jakości strony w SurferzeJak korzystać z SurferaSzybkie podsumowanie […]

Testy

Sprawdzenie wpływu anchortextu oraz otoczenia linku na pozycje danej frazy kluczowej – test

Posted on 31 października 201811 czerwca 2019

Spis treści Cel testu:Metodyka:Sposoby linkowaniaWyniki:Wnioski: Cel testu: Sprawdzenie wpływu anchortextu oraz otoczenia linku na pozycje danej frazy kluczowej. Metodyka: test przeprowadzony był na niszowej frazie […]

Performance marketing - Google Ads

Modele rozliczeń w kampaniach internetowych – CPC, CPM, CPL i FF

Posted on 23 października 201828 kwietnia 2019

Spis treści Modele rozliczeń w kampaniach SEORozliczenie za efektPo pierwsze, agencja ponosi kosztyPo drugie, SEO to maraton, nie sprintPo trzecie, pozycjonowanie fraz to przeszłośćStały abonament […]

Performance marketing - Google Ads

Czym jest konwersja i współczynnik konwersji?

Posted on 12 października 201828 kwietnia 2019

Spis treści Co to jest konwersja?Definicja konwersjiCo to jest współczynnik konwersji?Rodzaj konwersjiJakość ruchuUX i usabilityWzór na współczynnik konwersjiJakiej średniej konwersji powinniśmy się spodziewaćCo dokładnie może być […]

Content Marketing

Artykuły SEO – planowanie, tworzenie i dystrybucja treści

Posted on 4 października 201828 kwietnia 2019

Tworzenie artykułów na potrzeby SEO, to ważny element pozycjonowania, dlatego razem z Michałem Suskim postanowiliśmy opisać w 5 krokach skuteczny sposób na planowanie treści. Uwzględniliśmy […]

SEO

Sposoby na pozyskiwanie linków, mniej i bardziej oczywiste

Posted on 2 października 20187 września 2021

Temat pozyskiwania linków jest przerabiany na wielu blogach o tematyce SEO. Dlatego materiał podzielimy na dwie części:Oczywiste sposoby pozyskiwania linków, o których piszą wszyscy, tak […]

Narzędzia SEO

Majestic SEO – coś więcej niż trust i citation flow – darmowy tutorial

Posted on 22 września 201828 kwietnia 2019

Do czego służy Majestic? Majestic to program ułatwiający nam analizowanie profilu linków przychodzących do naszej strony lub strony konkurencji. Co prawda narzędzie nigdy nie zastąpi […]

Content Marketing

Jak pisać teksty SEO? Czym są artykuły pod SEO? Jakie mamy rodzaje tekstów?

Posted on 1 września 201823 grudnia 2019

Spis treści Rodzaje tekstów SEOJak napisać tekst poprawnie?Dobieranie frazZaplanuj tytuł i nagłówkiOpisuj temat dokładniePisz ciekawie i dbaj o czas spędzony na stronieNawiązuj do innych treści […]

SEO

Topical authority – premia dla stron kompleksowo opisujących temat

Posted on 17 sierpnia 201811 czerwca 2019

Spis treści Co to jest Topical authority?Jak Google określa grupy tematyczneCzym jest ta semantyka?Jak zbudować topical authority?Dobór słów kluczowych, czym są LSI keywords?Tematyczne linkiCase study: […]

Nawigacja po wpisach

Poprzedni 1 … 5 6 7 8 Następny

Kategorie

  • Checklisty SEO (3)
  • Content Marketing (9)
  • Copywriting (6)
  • Hosting (4)
  • Inne (4)
  • Narzędzia SEO (7)
  • News'y (2)
  • Performance marketing – Google Ads (10)
  • Psychologia marketingu (2)
  • SEO (35)
  • Testy (1)
  • Wtyczki Wordpress (1)

Reklama

Najnowsze wpisy

Jak zrobić audyt SEO krok po kroku z Marketing Miner

20:00 09 sty 2022

Jak linkować stronę, aby rosła konwersja?!

21:20 07 wrz 2021
seochess

Seochess.pl – agencja seo z prawdziwego zdarzenia

13:19 09 kw. 2021
dla czego email nie dociera do skrzynki

E-maile nie docierają do odbiorców? Winny może być Twój hosting.

13:55 04 lip 2020
testy a/b

6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B

16:15 16 cze 2020

ZNAJDŹ MNIE NA FACEBOOK’U

Grzegorz Minior - Blog o marketingu online

Najnowsze komentarze

  • Sizar - Jak linkować stronę, aby rosła konwersja?!
  • Piotr Michalak - 6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B
  • Jan - E-maile nie docierają do odbiorców? Winny może być Twój hosting.
  • Łukasz - 6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B
  • Paweł Cengiel - Opisy kategorii i ich znaczenie dla klienta sklepu
Reklama
grzegorz minior freelancer seo

Szybkie menu

  • Blog
  • Współpraca
  • Słownik pojęć SEO
  • Książki o marketingu internetowym
  • Ranking hostingów
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Przydatne linki i kody promocyjne

Tagi

artykuły sponsorowaneblogowanieciekawostkidla specjalistów seokursnajczęstsze pytania klientów seooffsite seoonsite seopodstawy sempodstawy seoWpisy gościnnewtyczki seo
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności