Strona główna » Blog » Strona 7
Spis treści Czym jest profil linków? Jak wygląda ten naturalny profil?Z czego składa się profil linków?Ilość linkówIlość domen linkującychRodzaje linków:DofollowNofollowFormaty linków:Linki tekstoweLinki graficznePrzekierowania 301Linki site […]
Spis treści Odpowiednia długość tekstuJak dobrać długość artykułu do danego typu treściTo ile w końcu tych znaków?Planowanie treści, czyli bez słów kluczowych ani ruszKeyword stuffing, […]
Spis treści Co to jest presell pages?Jak napisać tekst preclowy?Linkowanie z precli, dlaczego warto linkować z treści?Czy preclowe blogi są bezpieczne?Jak na branżę SEO przystało, […]
Spis treści Określ klienta docelowegoTargetowanie reklam AdWordsTargetowanie behawioralne – reklama behawioralnaKierowanie kontekstoweTargetowanie demograficzneTargetowanie geograficzne (Geotargetowanie)Godziny Dnia i Dni TygodniaTargetowanie kampanii SEO Targetowanie to proces selekcji […]
Jeśli stawiasz swoje pierwsze kroki w pozycjonowaniu stron i trafiłeś w ten zakamarek internetu, aby się czegoś dowiedzieć, przygotowałem dla Ciebie mini listę polskich katalogów […]
Spis treści Na czym polega katalogowanie stron? Czym jest katalog?Rodzaje katalogówOgólnotematyczne katalogi stronKatalogi tematyczne / katalogi branżoweKatalogi firmKatalogi NAPKiedyś to były czasy… Jak kiedyś używano […]
Spis treści Na czym polega pozycjonowanie lokalne i czym różni się od tradycyjnego?Wady i zalety pozycjonowania fraz lokalnychDla kogo pozycjonowanie lokalne będzie dobrym rozwiązaniem?Niezbędne elementy […]
Spis treści Zbyt niski budżet AdWordsDla przykładu:Zbyt szerokie kierowanie reklamyPrzykład:Zbyt drogie frazyOgraniczenie lokalizacji lub harmonogramu reklamMała liczba wyszukań Często zdarza się, że po uruchomieniu kampanii […]
Spis treści Czym jest linkowanie wewnętrzne?Dlaczego odpowiednia struktura linkowania wewnętrznego jest ważnaJak poprawnie zaprojektować stronęJak pogodzić roboty Google z internautami?W tym momencie wkracza rel=”nofollow”Nie zapomnij […]
Wybór odpowiednich fraz to kluczowy element każdej kampanii. Odpowiednie frazy pozwolą na skuteczne dotarcie do klienta, ograniczenie kosztów kampanii oraz skrócenie czasu oczekiwania na efekty.Proces […]