6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B
Posted onCo to są testy A/B Testy A/B to popularne i wraz z rozwojem reklamy internetowej będące coraz częściej wykorzystywane narzędzie do optymalizowania efektów działań marketingowych. […]
Co to są testy A/B Testy A/B to popularne i wraz z rozwojem reklamy internetowej będące coraz częściej wykorzystywane narzędzie do optymalizowania efektów działań marketingowych. […]
Charakterystyka sieci reklamowej Google Sieć reklamowa Google to największa na świecie sieć łącząca wydawców udostępniających powierzchnie reklamowe na swoich stronach internetowych oraz platformy należące firmy […]
Czym jest reklama typu rich media? Rich media to bardzo szerokie pojęcie, zaczynające się od dynamicznych kreacji html, których jedynym wyróżnikiem na tle typowych reklam […]
Nie samym SEO żyje wyszukiwarka i dla tego zaczynamy serię poświęconą podstawom Google Ads. W pierwszym wpisie chcę zebrać listę możliwości jakie daje nam system […]
Czym jest reklama display? Reklama display, czyli reklama graficzna w formie banerów reklamowych – najpopularniejszy rodzaj reklamy internetowej. W 2018 r wydatki na reklamę display […]
Marketing internetowy wśród wszystkich gałęzi marketingu ma wiele zalet, o których zresztą często wspominam :).W temacie rozliczeń kampanii jest nie inaczej. Praktycznie każde dostępne narzędzie […]
Co to jest konwersja? Definicja konwersji Konwersja (w kontekście stron www) to wykonanie przez użytkownika odwiedzającego stronę określonej czynności, zdefiniowanej przez właściciela strony jako pożądaną. […]
Targetowanie to proces selekcji docelowych klientów, w celu określenia najlepiej konwertującej grupy docelowej. Efektem targetowania powinno być zwiększenie konwersji lub zredukowanie wydatków na reklamę przez […]
Często zdarza się, że po uruchomieniu kampanii klient dzwoni z pytaniem „Dlaczego nie widzę reklam?”.Na potrzeby artykułu zakładamy, że agencja jest uczciwa i faktycznie uruchomiła […]
Wybór odpowiednich fraz to kluczowy element każdej kampanii. Odpowiednie frazy pozwolą na skuteczne dotarcie do klienta, ograniczenie kosztów kampanii oraz skrócenie czasu oczekiwania na efekty.Proces […]