Skip to content
Grzegorz Minior
  • Blog
    • SEO
      • Narzędzia SEO
    • Performance marketing – Google Ads
    • Content Marketing
    • Psychologia marketingu
  • # pytania klientów seo
  • Kontakt
Grzegorz Minior

Strona główna » Performance marketing - Google Ads

Kategoria: Performance marketing – Google Ads

Performance marketing - Google Ads

6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B

Posted on 16 czerwca 202016 czerwca 2020

Co to są testy A/B Testy A/B to popularne i wraz z rozwojem reklamy internetowej będące coraz częściej wykorzystywane narzędzie do optymalizowania efektów działań marketingowych. […]

Performance marketing - Google Ads

Wszystko co musisz wiedzieć o sieci reklamowej Google

Posted on 9 lutego 202010 lutego 2020

Charakterystyka sieci reklamowej Google Sieć reklamowa Google to największa na świecie sieć łącząca wydawców udostępniających powierzchnie reklamowe na swoich stronach internetowych oraz platformy należące firmy […]

Performance marketing - Google Ads

Rich media – co to jest i dla czego działa?

Posted on 14 grudnia 201914 grudnia 2019

Czym jest reklama typu rich media? Rich media to bardzo szerokie pojęcie, zaczynające się od dynamicznych kreacji html, których jedynym wyróżnikiem na tle typowych reklam […]

Performance marketing - Google Ads

Rodzaje kampanii reklamowych wprowadzenie do Google Ads – część 1

Posted on 24 sierpnia 201923 sierpnia 2019

Nie samym SEO żyje wyszukiwarka i dla tego zaczynamy serię poświęconą podstawom Google Ads. W pierwszym wpisie chcę zebrać listę możliwości jakie daje nam system […]

Performance marketing - Google Ads

Optymalizacja kampanii display – 18 tipów

Posted on 26 maja 201926 maja 2019

Czym jest reklama display? Reklama display, czyli reklama graficzna w formie banerów reklamowych – najpopularniejszy rodzaj reklamy internetowej. W 2018 r wydatki na reklamę display […]

Performance marketing - Google Ads

Modele rozliczeń w kampaniach internetowych – CPC, CPM, CPL i FF

Posted on 23 października 201828 kwietnia 2019

Marketing internetowy wśród wszystkich gałęzi marketingu ma wiele zalet, o których zresztą często wspominam :).W temacie rozliczeń kampanii jest nie inaczej. Praktycznie każde dostępne narzędzie […]

Performance marketing - Google Ads

Czym jest konwersja i współczynnik konwersji?

Posted on 12 października 201828 kwietnia 2019

Co to jest konwersja? Definicja konwersji Konwersja (w kontekście stron www) to wykonanie przez użytkownika odwiedzającego stronę określonej czynności, zdefiniowanej przez właściciela strony jako pożądaną. […]

Performance marketing - Google Ads

Targetowanie grupy odbiorców – klucz do zyskownej kampanii

Posted on 18 lipca 201828 kwietnia 2019

Targetowanie to proces selekcji docelowych klientów, w celu określenia najlepiej konwertującej grupy docelowej. Efektem targetowania powinno być zwiększenie konwersji lub zredukowanie wydatków na reklamę przez […]

Performance marketing - Google Ads

Dlaczego nie widzę reklam? – problemy z reklamami AdWords

Posted on 3 lipca 201830 października 2019

Często zdarza się, że po uruchomieniu kampanii klient dzwoni z pytaniem „Dlaczego nie widzę reklam?”.Na potrzeby artykułu zakładamy, że agencja jest uczciwa i faktycznie uruchomiła […]

Performance marketing - Google Ads

Jak dobrać słowa kluczowe, aby kampania SEO/SEM przyniosła zysk?

Posted on 1 lipca 201828 kwietnia 2019

Wybór odpowiednich fraz to kluczowy element każdej kampanii. Odpowiednie frazy pozwolą na skuteczne dotarcie do klienta, ograniczenie kosztów kampanii oraz skrócenie czasu oczekiwania na efekty.Proces […]

Kategorie

  • Checklisty SEO (3)
  • Content Marketing (9)
  • Copywriting (6)
  • Hosting (4)
  • Inne (4)
  • Narzędzia SEO (7)
  • News'y (2)
  • Performance marketing – Google Ads (10)
  • Psychologia marketingu (2)
  • SEO (35)
  • Testy (1)
  • Wtyczki Wordpress (1)

Reklama

Najnowsze wpisy

Jak zrobić audyt SEO krok po kroku z Marketing Miner

20:00 09 sty 2022

Jak linkować stronę, aby rosła konwersja?!

21:20 07 wrz 2021
seochess

Seochess.pl – agencja seo z prawdziwego zdarzenia

13:19 09 kw. 2021
dla czego email nie dociera do skrzynki

E-maile nie docierają do odbiorców? Winny może być Twój hosting.

13:55 04 lip 2020
testy a/b

6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B

16:15 16 cze 2020

ZNAJDŹ MNIE NA FACEBOOK’U

Grzegorz Minior - Blog o marketingu online

Najnowsze komentarze

  • Sizar - Jak linkować stronę, aby rosła konwersja?!
  • Piotr Michalak - 6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B
  • Jan - E-maile nie docierają do odbiorców? Winny może być Twój hosting.
  • Łukasz - 6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B
  • Paweł Cengiel - Opisy kategorii i ich znaczenie dla klienta sklepu
Reklama
grzegorz minior freelancer seo

Szybkie menu

  • Blog
  • Współpraca
  • Słownik pojęć SEO
  • Książki o marketingu internetowym
  • Ranking hostingów
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Przydatne linki i kody promocyjne

Tagi

artykuły sponsorowaneblogowanieciekawostkidla specjalistów seokursnajczęstsze pytania klientów seooffsite seoonsite seopodstawy sempodstawy seoWpisy gościnnewtyczki seo
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności