Strona główna » Content Marketing
Definicja content commerce Content + Commerce, czyli połączenie z content marketingu z realizacją treści sprzedażowych. CC to specjalnie przygotowane artykuły blogowe mające za główny cel […]
Jakiś czas temu ekipa Surfera przygotowała e-mail’owy kurs SEO copywritingu. Kurs jest darmowy, ale oczywiście trzeba podzielić się swoim adresem mailowym. W zamian za nasze […]
1. Duplikacja treści Pierwszy najpoważniejszy błąd to powielanie treści. Z punktu widzenia SEO, zarówno duplikacja pomiędzy podstronami w obrębie własnej domeny jak i powielenie treści […]
Definicja reklamy natywnej Jest to elastyczny format reklamowy, którego głównym celem jest dopasowanie się do treści strony lub innego medium, w którym jest prezentowana. Z […]
Tworzenie zawartości stron internetowych — różnej jakości tekstów SEO, artykułów czy innych materiałów pisanych nie zawsze jest proste. Dlatego też twórcy stron lub inni zleceniodawcy […]
Tworzenie artykułów na potrzeby SEO, to ważny element pozycjonowania, dlatego razem z Michałem Suskim postanowiliśmy opisać w 5 krokach skuteczny sposób na planowanie treści. Uwzględniliśmy […]
Prawdę mówiąc, każdy tekst umieszczony w internecie może być wykorzystany w służbie SEO. Oczywiście to jak bardzo pomoże on w pozycjonowaniu zależy od tego jak […]
Treść na stronie ma dwa główne zadania: komunikacja z potencjalnymi klientami lub po prostu czytelnikami, przyciąganie ruchu/pozycjonowanie, Aby treści spełniały powyższe funkcje musimy pamiętać o […]
Na wstępie muszę przyznać się, że jestem wielkim zwolennikiem bloga jako formy komunikacji z klientem, dlatego artykuł będzie lekko stronniczy. Osobiście polecam prowadzenie bloga każdemu, […]