Impulsy w sprzedaży online cz.2: Poczucie bezpieczeństwa
Posted onDlaczego poczucie bezpieczeństwa podczas zakupów jest ważne? Musimy zacząć od tego, że poczucie bezpieczeństwa nie zawsze jest tak samo istotnie i na pewno nie dla […]
Każdy wie, że największa przewaga marketingu internetowego to możliwości targetowania, ale żeby targetowanie reklam miało sens musimy dopasować przekaz do naszej grupy docelowej. Tu właśnie jest miejsce na psychologię marketingu.
Różne grupy klientów podejmują decyzje zakupowe w różny sposób, różne informacje są dla nich ważne, a co za tym idzie przekaz reklamowy musi być różny.
Znajomość procesu zakupowego pozwala nam nie tylko na dotarcie z reklamą do potencjalnych klientów, ale również zainteresowanie większej części tej publiczności naszą ofertą oraz dopasowanie samej oferty do ich potrzeb.
Dlaczego poczucie bezpieczeństwa podczas zakupów jest ważne? Musimy zacząć od tego, że poczucie bezpieczeństwa nie zawsze jest tak samo istotnie i na pewno nie dla […]
Jak działa zjawisko strachu przed utratą? Odczuwanie strachu jest naturalnym zjawiskiem dla każdego. Zazwyczaj słowo strach kojarzymy z realny zagrożeniem dla naszego zdrowia lub życia. […]