Skip to content
Grzegorz Minior
  • Blog
    • SEO
      • Narzędzia SEO
    • Performance marketing – Google Ads
    • Content Marketing
    • Psychologia marketingu
  • # pytania klientów seo
  • Kontakt
Grzegorz Minior

Strona główna » Psychologia marketingu

Kategoria: Psychologia marketingu

Każdy wie, że największa przewaga marketingu internetowego to możliwości targetowania, ale żeby targetowanie reklam miało sens musimy dopasować przekaz do naszej grupy docelowej. Tu właśnie jest miejsce na psychologię marketingu.

Różne grupy klientów podejmują decyzje zakupowe w różny sposób, różne informacje są dla nich ważne, a co za tym idzie przekaz reklamowy musi być różny.
Znajomość procesu zakupowego pozwala nam nie tylko na dotarcie z reklamą do potencjalnych klientów, ale również zainteresowanie większej części tej publiczności naszą ofertą oraz dopasowanie samej oferty do ich potrzeb.

Psychologia marketingu

Impulsy w sprzedaży online cz.2: Poczucie bezpieczeństwa

Posted on 2 stycznia 201928 kwietnia 2019

Dlaczego poczucie bezpieczeństwa podczas zakupów jest ważne? Musimy zacząć od tego, że poczucie bezpieczeństwa nie zawsze jest tak samo istotnie i na pewno nie dla […]

Psychologia marketingu

Impulsy w sprzedaży online cz.1: Strach przed utratą

Posted on 17 grudnia 201828 kwietnia 2019

Jak działa zjawisko strachu przed utratą? Odczuwanie strachu jest naturalnym zjawiskiem dla każdego. Zazwyczaj słowo strach kojarzymy z realny zagrożeniem dla naszego zdrowia lub życia. […]

Kategorie

  • Checklisty SEO (3)
  • Content Marketing (9)
  • Copywriting (6)
  • Hosting (4)
  • Inne (3)
  • Narzędzia SEO (6)
  • News'y (2)
  • Performance marketing – Google Ads (10)
  • Psychologia marketingu (2)
  • SEO (33)
  • Testy (1)
  • Wtyczki Wordpress (1)

Reklama

Najnowsze wpisy

dla czego email nie dociera do skrzynki

E-maile nie docierają do odbiorców? Winny może być Twój hosting.

13:55 04 Lip 2020
testy a/b

6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B

16:15 16 Cze 2020

Wena w pracy copywritera – jak rozbudzić kreatywność podczas tworzenia treści?

19:07 08 Mar 2020
Content commerce

Co to jest Content commerce? Jak może pomóc w SEO i w sprzedaży?

20:26 23 Lut 2020
opisy kategorii

Opisy kategorii i ich znaczenie dla klienta sklepu

21:40 16 Lut 2020

ZNAJDŹ MNIE NA FACEBOOK’U

Grzegorz Minior - Blog o marketingu online

Najnowsze komentarze

  • Łukasz o 6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B
  • Grzegorz Minior o Zasada First Link Counts – prawda, czy fałsz?
  • wróżby tarota o Jak pisać lepsze teksty SEO w 7 dni? Zapisz się na darmowy kurs e-mail’owy!
  • Stylowy Malec Agnieszka Pawlak o Zasada First Link Counts – prawda, czy fałsz?
  • Kinio7777 o Presell pages, czym są precle SEO?
Reklama
zBLOGowani.pl
grzegorz minior freelancer seo

Szybkie menu

  • Blog
  • Współpraca
  • Słownik pojęć SEO
  • Książki o marketingu internetowym
  • Ranking hostingów
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Przydatne linki i kody promocyjne

Tagi

artykuły sponsorowaneblogowanieciekawostkidla specjalistów seokursnajczęstsze pytania klientów seooffsite seoonsite seopodstawy sempodstawy seoWpisy gościnnewtyczki seo
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności