Jak zrobić audyt SEO krok po kroku z Marketing Miner
Posted onCzym jest Marketing Miner? Marketing Miner to narzędzie głównie dla SEOwców, ale może mieć też zastosowanie w pracy specjalistów Google Ads, czy osób zajmujących się […]
Czym jest Marketing Miner? Marketing Miner to narzędzie głównie dla SEOwców, ale może mieć też zastosowanie w pracy specjalistów Google Ads, czy osób zajmujących się […]
Problem linkbuildingu… Na co zwracamy uwagę planując zakup linków? Na parametry domeny, jakość treści na stronie, jakość artykułu, miejsce osadzenia linku i tak dalej i […]
Definicja content commerce Content + Commerce, czyli połączenie z content marketingu z realizacją treści sprzedażowych. CC to specjalnie przygotowane artykuły blogowe mające za główny cel […]
Opis kategorii w sklepie internetowym to charakterystyka określonej grupy produktów. Opisy takie zwykle tworzy się z myślą o pozycjonowaniu sklepów. Dzięki zawartości w tekście fraz […]
Jakiś czas temu ekipa Surfera przygotowała e-mail’owy kurs SEO copywritingu. Kurs jest darmowy, ale oczywiście trzeba podzielić się swoim adresem mailowym. W zamian za nasze […]
W zasadzie mógłbym zaproponować swoje usługi i zakończyć omawiany temat ;), ale zastanówmy się nad tematem nieco szerzej i wyjdźmy poza SEO/SEM. Możesz przecież potrzebować […]
Wpis przygotowany we współpracy z Agencją SEO Afterweb Praca każdej agencji składa się z trzech głównych elementów. Idąc chronologicznie są to: ofertowanie/szukanie nowych klientów, prowadzenie […]
Jakiś czas temu na blogu pojawił się wpis o sposobach pozyskiwania linków, który tylko wspomniał, że linki można po prostu kupować. Jednak kiedy przyjrzymy się […]
Czym jest duplikacja treści? Duplikacja treści, to sytuacja kiedy treść zamieszczona na naszej stronie jest powielona, w obrębie tej strony, pomiędzy podstronami (duplikacja wewnętrzna) lub […]
Każdy prędzej, czy później spotka się ze spadkami. Czasami będzie to spadek pozycji dla jednej frazy, a czasami czerwona fala na wszystkich monitorowanych frazach. Czasami […]