Skip to content
Grzegorz Minior
  • Blog
    • SEO
      • Narzędzia SEO
    • Performance marketing – Google Ads
    • Content Marketing
    • Psychologia marketingu
  • # pytania klientów seo
  • Kontakt
Grzegorz Minior

Strona główna » SEO

Kategoria: SEO

Narzędzia SEO

Jak zrobić audyt SEO krok po kroku z Marketing Miner

Posted on 9 stycznia 20228 stycznia 2022

Czym jest Marketing Miner? Marketing Miner to narzędzie głównie dla SEOwców, ale może mieć też zastosowanie w pracy specjalistów Google Ads, czy osób zajmujących się […]

SEO

Jak linkować stronę, aby rosła konwersja?!

Posted on 7 września 20217 września 2021

Problem linkbuildingu… Na co zwracamy uwagę planując zakup linków? Na parametry domeny, jakość treści na stronie, jakość artykułu, miejsce osadzenia linku i tak dalej i […]

Content Marketing

Co to jest Content commerce? Jak może pomóc w SEO i w sprzedaży?

Posted on 23 lutego 202023 lutego 2020

Definicja content commerce Content + Commerce, czyli połączenie z content marketingu z realizacją treści sprzedażowych. CC to specjalnie przygotowane artykuły blogowe mające za główny cel […]

Copywriting

Opisy kategorii i ich znaczenie dla klienta sklepu

Posted on 16 lutego 202016 lutego 2020

Opis kategorii w sklepie internetowym to charakterystyka określonej grupy produktów. Opisy takie zwykle tworzy się z myślą o pozycjonowaniu sklepów. Dzięki zawartości w tekście fraz […]

Content Marketing

Jak pisać lepsze teksty SEO w 7 dni? Zapisz się na darmowy kurs e-mail’owy!

Posted on 27 października 201928 października 2019

Jakiś czas temu ekipa Surfera przygotowała e-mail’owy kurs SEO copywritingu. Kurs jest darmowy, ale oczywiście trzeba podzielić się swoim adresem mailowym. W zamian za nasze […]

SEO

Szukam agencji reklamowej (SEO/SEM/CM), jak zrobić to dobrze?

Posted on 14 października 201914 października 2019

W zasadzie mógłbym zaproponować swoje usługi i zakończyć omawiany temat ;), ale zastanówmy się nad tematem nieco szerzej i wyjdźmy poza SEO/SEM. Możesz przecież potrzebować […]

SEO

6 typów trudnych klientów, problemy na linii agencja – klient

Posted on 31 sierpnia 20192 września 2019

Wpis przygotowany we współpracy z Agencją SEO Afterweb Praca każdej agencji składa się z trzech głównych elementów. Idąc chronologicznie są to: ofertowanie/szukanie nowych klientów, prowadzenie […]

SEO

Kupowanie linków – Czy? Gdzie? i za ile?

Posted on 4 sierpnia 201912 listopada 2020

Jakiś czas temu na blogu pojawił się wpis o sposobach pozyskiwania linków, który tylko wspomniał, że linki można po prostu kupować. Jednak kiedy przyjrzymy się […]

SEO

Zapożyczenie treści, czyli problem z duplicate content

Posted on 27 lipca 201927 lipca 2019

Czym jest duplikacja treści? Duplikacja treści, to sytuacja kiedy treść zamieszczona na naszej stronie jest powielona, w obrębie tej strony, pomiędzy podstronami (duplikacja wewnętrzna) lub […]

SEO

8 przyczyn spadku ruchu organicznego – jak i jakimi narzędziami je zidentyfikować?

Posted on 10 maja 201910 maja 2019

Każdy prędzej, czy później spotka się ze spadkami. Czasami będzie to spadek pozycji dla jednej frazy, a czasami czerwona fala na wszystkich monitorowanych frazach. Czasami […]

Nawigacja po wpisach

1 2 … 4 Następny

Kategorie

  • Checklisty SEO (3)
  • Content Marketing (9)
  • Copywriting (6)
  • Hosting (4)
  • Inne (4)
  • Narzędzia SEO (7)
  • News'y (2)
  • Performance marketing – Google Ads (10)
  • Psychologia marketingu (2)
  • SEO (35)
  • Testy (1)
  • Wtyczki Wordpress (1)

Reklama

Najnowsze wpisy

Jak zrobić audyt SEO krok po kroku z Marketing Miner

20:00 09 sty 2022

Jak linkować stronę, aby rosła konwersja?!

21:20 07 wrz 2021
seochess

Seochess.pl – agencja seo z prawdziwego zdarzenia

13:19 09 kw. 2021
dla czego email nie dociera do skrzynki

E-maile nie docierają do odbiorców? Winny może być Twój hosting.

13:55 04 lip 2020
testy a/b

6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B

16:15 16 cze 2020

ZNAJDŹ MNIE NA FACEBOOK’U

Grzegorz Minior - Blog o marketingu online

Najnowsze komentarze

  • Sizar - Jak linkować stronę, aby rosła konwersja?!
  • Piotr Michalak - 6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B
  • Jan - E-maile nie docierają do odbiorców? Winny może być Twój hosting.
  • Łukasz - 6 zasad prowadzenia testów A/B – abc testów A/B
  • Paweł Cengiel - Opisy kategorii i ich znaczenie dla klienta sklepu
Reklama
grzegorz minior freelancer seo

Szybkie menu

  • Blog
  • Współpraca
  • Słownik pojęć SEO
  • Książki o marketingu internetowym
  • Ranking hostingów
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Przydatne linki i kody promocyjne

Tagi

artykuły sponsorowaneblogowanieciekawostkidla specjalistów seokursnajczęstsze pytania klientów seooffsite seoonsite seopodstawy sempodstawy seoWpisy gościnnewtyczki seo
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności