Grzegorz Minior

Strona główna » Słownik pojęć SEO » Słownik pojęć SEO – D

Słownik pojęć SEO – D


Dead link – martwy link

Link kierujący do strony błędu 404, powstaje przez literówkę, problem ze stroną docelową lub zmianę docelowego URL’a bez przekierowania poprzedniej wersji.

Description – opis

Opis strony wyświetla się w wynikach organicznych, pod tytułem. Nie ma wpływu na pozycję danej strony, ale może poprawić CTR danego wyniku.
Długość opisu to 155-160 znaków.
Więcej informacji w artykule na temat meta description.

Domain authority (DA)

Jest to wskaźnik stworzony przez firmę MOZ. Jego głównym zadaniem jest oszacowanie wartości, autorytetu danej domeny w przedziale od 0 do 100.
Jest obliczany na podstawie wielu czynników, głównie związanych z linkami przychodzącymi. Odpowiednikiem dla konkretnej strony w obrębie danej domeny jest page authority.

Duplicate content

Treść powielona na kliku stronach lub podstronach tego samego serwisu. Nie jest mile widziana z perspektywy wyszukiwarek internetowych. Zazwyczaj unikalne treści tej samej jakości zajmują wyższe pozycje w wynikach SERP.

Dwell time

Dwell time to czas spędzony na naszej stronie trwający od kliknięcia w wynik organiczny do powrotu w wyniki SERP.

Reklama