Grzegorz Minior

Strona główna » Słownik pojęć SEO » Słownik pojęć SEO – L

Słownik pojęć SEO – L


Landing page

Strona docelowa do której kieruje link. Zazwyczaj mówiąc langing page mamy na myśli stronę zoptymalizowaną na potrzeby konkretnej kampanii, np. dla kampanii mającej na celu pozyskanie nowych leadów, najważniejszą część landing page stanowić będzie formularz kontaktowy.

Link

Fragment treści, który po kliknięciu przenosi użytkownika do innej podstrony. Może przyjmować formę tekstową lub graficzną.

Linkowanie wewnętrzne

Internal links to odnośniki kierujące do innej podstrony w obrębie tej samej domeny. Ich odpowiednie rozplanowanie ułatwia nawigację w serwisie i pozytywnie wpływa na widoczność.

Linkowanie zewnętrzne

Linki zewnętrzne, to wszystkie linki znajdujące się poza domeną do której podstron kierują. W znacznym stopniu wpływają na widoczność strony.

Long tail – długi ogon

Frazy kluczowe typu long tail są odwrotnością fraz ogólnych. Składają się z wielu słów kluczowych. Tego typu zapytania cechują się mniejszym stopniem trudności (mniejszą konkurencją), mniejszą ilością miesięcznych wyszukiwań oraz wyższym wskaźnikiem konwersji (oczywiście pod warunkiem że są dobrze dobrane).

Reklama