Grzegorz Minior

Strona główna » Słownik pojęć SEO » Słownik pojęć SEO – F

Słownik pojęć SEO – F


Filtr ręczny/algorytmiczny

Filtry są nakładane na strony za łamanie zasad Google. Najczęściej jesteśmy straszeni filtrami otrzymywanymi za linki przychodzące, ale znacznie łatwiej dostać filtr za nieuczciwe działania on-site. Filtr usuwa daną podstronę z wyników organicznych lub obniża jej pozycję.
O filtrach ręcznych jesteśmy informowani w search console.

First link counts

Zasada ta mówi, że jeśli ze strony A do strony B prowadzi kilka linków, algorytm uwzględni tylko jeden.
Więcej możesz dowiedzieć się we wpisie o First link counts.

Fresh Site Bonus (FSB)

Jest to premia dla nowo powstałych stron. Moim zdaniem ma to na celu dostarczenie ruchu do nowych witryn, aby algorytmy mogły sprawdzić takie czynniki jak współczynnik odrzuceń i czas spędzony na stronie.
Po pewnym czasie pozycja nowej strony spada do poziomu bez bonusu.

Reklama