Jak stworzyć zakładkę “O NAS”, aby wzbudzić zaufanie czytelników?
Posted onSpis treści O kim lub o czym pisać? Co napisać w zakładce o nas? 1. Postaw na konkrety 2. Ciekawa historia 3. Twój zespółZakładka “o […]
Spis treści O kim lub o czym pisać? Co napisać w zakładce o nas? 1. Postaw na konkrety 2. Ciekawa historia 3. Twój zespółZakładka “o […]
Spis treści Migracja wordpress na trzy sposobySposób #1: Wtyczka All-in-One WP MigrationSposób #2: Ręczne przeniesienie stronyKrok 1: Kopia bazy danych MySQLKrok 2: Pobranie wszystkich plików […]
Spis treści Zacznijmy od małego wprowadzenia – czym tak na prawdę jest wordpress?Dla czego warto zadbać o to by strona ładowała się szybciej?W czym hosting […]
Spis treści Co znajdziesz w kursie?Wiadomość #1: podstawy teoretyczne, czyli 5 kluczowych czynników rankingowychWiadomość #2: Podstawowa SEO matematyka w optymalizacji artykułówWiadomość #3: Jak powinien wyglądać […]
Spis treści Magento i Shopify – porównaniePodstawowe funkcjonalnościLimit produktówWyliczenia opłaty za przesyłkiŁatwość w użytkowaniuPodsumowanieO Aurora Creation Wybranie platformy dla swojego sklepu internetowego to bardzo ważny […]
Dzisiaj wyjątkowo krótko i na temat. W mojej miejscowości mieszka Krzysztof. Krzysztof od 10 lat choruje na łuszczycowe zapalenie stawów. Przez ostatnie 5 lat brał […]
Spis treści Po pierwsze, zastanów się czy na pewno szukasz agencjiJak zweryfikować agencje reklamową?Pierwszy najprostszy filtr to cenaCase studyZespółBlog firmowyWidoczność strony agencjiOpinie o firmieUczestniczenie w […]
Spis treści 1. Jeden dzień opóźnienia w GSC2. Nowe parametry linków 3. Tryb incognito na mapach4. Premia dla oryginalnych reportaży5. Kluczowe elementy wideo6. Wrześniowa aktualizacja7. […]
Wczoraj Google poinformowało na oficjalnym blogu o wprowadzeniu nowych atrybutów dla linków. Oczywiście jak można było się tego spodziewać wszystkie blogi, grupy na Fb, czy […]
Spis treści Miejsce 1: Klient oszczędnyMiejsce 2: Klient niecierpliwyMiejsce 3: Specjalista jednego artykułuMiejsce 4: Klient olewusMiejsce 5: Klient wierzący…. innej agencjiMiejsce 6: Klient upartySłowo na […]