Grzegorz Minior

Strona główna » Słownik pojęć SEO » Słownik pojęć SEO – A

Słownik pojęć SEO – A


AdWords (Google Ads)

Google Ads to platforma reklamowa Google. Umożliwia prowadzenie kampanii w sieci wyszukiwań, oraz sieci partnerskiej Google Adsense.
Do wyboru mamy reklamy w formie linków sponsorowanych nad wynikami organicznymi, kampanie graficzne, oraz kampanie produktowe. Platforma jest również wykorzystywana przy uruchamianiu kampanii video YT.

Adsense

Platforma dla wydawców (blogerów i właścicieli stron) umożliwiająca udostępnianie powierzchni reklamowej dla reklam Google Ads.

Alt

Znacznik opisuje zawartość grafiki i wyświetla się na stronie w trybie tekstowym lub w przypadku problemów z załadowaniem pliku. Ma wpływ na pozycje danego zdjęcia w Google grafika oraz na widoczność całej podstrony, na której się znajduje. Warto zawrzeć w nim słowo kluczowe, ale należy pamiętać, że alt powinien opisywać faktyczną zawartość grafiki.

Anchor text

Inaczej tekst linku. Jest to fraza, której kliknięcie powoduje przejście do strony wskazywanej przez link.

Audyt seo

Audyt SEO jest dokumentem, który zawiera analizę obecnego stanu strony internetowej. W zależności od szczegółowości danego audytu, może on opisywać aspekty techniczne, strukturę strony, analizę treści i linków.
Przeprowadzenie audytu umożliwia zaplanowanie strategii optymalizacji.

Reklama