Pobierz w wersji kolorowej: -Pobierz-
Pobierz w wersji czarno-białej: -Pobierz-
Pozycjonowanie dzieli się na dwie części: optymalizację strony oraz linkowanie. Wiadomo linkować każdy może, jeden lepiej drugi trochę gorzej.
Jeśli zależy Ci żeby robić to możliwie dobrze. Musisz pamiętać o poprawnym profilu linków przychodzących. Powyższa checklista ma Ci w tym pomóc.
Jeśli coś w powyższej liście jest dla ciebie niezrozumiałe polecam odwiedzić wpisy:
- Naturalny profil linków, czym jest i dlaczego jest taki ważny
- Majestic SEO – coś więcej niż trust i citation flow – darmowy tutorial
- Sposoby na pozyskiwanie linków, mniej i bardziej oczywiste
- Czy katalogowanie stron internetowych ma sens?
Reklama
Reklama
4 thoughts on “Checklista SEO: Analiza profilu linków”
“SEO dzieli się na dwie części: optymalizację strony oraz linkowanie”
SEO to optymalizacja.
Pozycjonowanie dzieli się na optymalizację (SEO) i linkowanie.
Tak, ale SEO w ujęciu potocznym często jest używane zamiennie z pozycjonowaniem. Tak, czy inaczej masz racę, wstawię poprawkę.
Dzięki za uwagę 🙂
Jeśli chodzi o “jakość domen linkujacych” to można pokusić się o osobny wpis – “Jak ocenić siłę/jakość domeny?” 🙂
Nie widziałem również checklisty do analizy profilu linków więc… wpis na plus 🙂
Dzięki za temat, wpiszę na listę 🙂