Strona główna » Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
O czym jest ta książka?
Growth Hacker to pozycja poruszająca marketing jako całość. Kładzie szczególny nacisk na działkę związaną z marketingiem online. Znaczna część publikacji skupia się na pokazaniu przewag e-marketingu względem tradycyjnych form reklamy.
Autor uważa, że hakerzy wzrostu (jakkolwiek słabo nie brzmi polska wersja) zastąpią specjalistów od marketingu.
Czytając książkę miałem wrażenie, że opisywani hakerzy to tak na prawdę specjaliści od szeroko pojętego marketingu online. Główne dzięki możliwości optymalizowania działań reklamowych na podstawie danych, o których można pomarzyć w tradycyjnym marketingu.
W roli ścisłości książka nie dotyczy tylko działki online. Autor porusza też pracę nad samym produktem jako podstawowy element pracy marketera.
Największą zaletą książki są opisy case study takich gigantów jak Dropbox, Grupon, Instagram, Pinterest i kilku innych firm, które osiągnęły gigantyczny sukces dzięki kreatywnym rozwiązaną w reklamie.
Z mojej strony bardzo polecam tą publikację. Książka jest przyjemna, krótka i w miarę bez lania wody. Natomiast jeśli ktoś oczekuje konkretnych sposobów działania, to nie tutaj. Growth Hacker Marketing to nie podręcznik. Książka pokazuje bardziej sposób myślenia niż konkretne rozwiązania.
Podsumowując wszystko, uważam że warto poświęcić czas na przeczytanie tych 140 stron z przypisami 🙂
Spis treści
- Wstęp od polskiego wydawcy 11
- Wprowadzenie 15
- KROK 1.
Wszystko zaczyna się od dopasowania produktu do rynku 31 - KROK 2.
Znajdź haka na wzrost 45 - KROK 3.
Przemień 1 w 2, a 2 w 4 — wirusowość 61 - KROK 4.
Zamykanie pętli: retencja i optymalizacja 73 - Moje nawrócenie: stosowanie teorii w praktyce 87
- Dodatek specjalny 101
- Posłowie 103
- Słowniczek hakera wzrostu 111
- Najczęściej zadawane pytania 121
- Jak zostać hakerem wzrostu: następne kroki 131
- Podziękowania 137
- Przypisy 139